Quad rijden - Reisverslag uit Cable Bay, Nieuw Zeeland van Desiree Breen - WaarBenJij.nu Quad rijden - Reisverslag uit Cable Bay, Nieuw Zeeland van Desiree Breen - WaarBenJij.nu

Quad rijden

Door: DesireeinNZ

Blijf op de hoogte en volg Desiree

26 November 2011 | Nieuw Zeeland, Cable Bay

Hallo mensjes!

Hoe is het daar?
Heb al een tijdje niks van me laten horen dus werd het maar weer eens tijd voor een verslag.

De laatste weken hebben we niet echt iets gedaan.. Gewerkt, niksen in de weekenden en dan weer werken.

Nou ben ik samen met Bernadette en Joost begonnen om 2 keer in de week te gaan zwemmen (baantjes trekken!!)

Vorige week zaterdag zijn we dan ook echt voor het eerst echt wezen zwemmen bij Tahunanui Beach! Er waren behoorlijk veel golven, maar het was wel super gaaf! We zijn heel ver de oceaan in gegaan.. Toen we maandag naar het werk reden zagen we dat er boeien in het water lagen.. Nu kwamen we tot de conclusie dat we voorbij de boeien zijn gegaan. (nou was het wel zo dat we zaterdags geen boeien hadden gezien:))

Vandaag vonden we het dan toch maar weer eens tijd worden om wat te gaan doen. En dat werd Quad rijden.

Het was echt SUPER gaaf! Op de oefentrack ging het bij mij heel slecht. Toen hebben ze gezegd, we gaan kijken hoe het gaat en anders kun je wel bij ons achterop.
Toen we eenmaal gewoon de bergen in gingen was er niks aan de hand,, Ik reed dan wel de hele tijd achteraan omdat ik de langzaamste was, maar het ging heel goed.

De moeilijkste bochten hadden we allemaal al gehad en die gingen ook gewoon goed. Tot we best schuin naar beneden gingen en ik de bocht iets te ruim nam. Toen knalde ik tegen een helling op en sloeg mijn Quad om. Uit schrik heb ik de remmen wel in geknepen maar ik had ook per ongeluk het gas in gedrukt...
Mijn Quad sloeg over de kop, toen ik die helling opreed liet ik de quad los. Dat was maar goed ook want, zo ben ik er alleen met een schaafwond en een hele dikke blauw plek bij mijn lies vanaf gekomen. Nadeel alleen is dat mijn hele arm wel pijn doet, en dat lopen ook gevoelig is.
Maarja met koelen en een beetje rustig aan doen moet het te doen zijn denk ik:)

Vanavond hebben we een verjaardagsfeestje van een collega die 21 is geworden en morgen hebben we een kerst/90-jarig bestaan feestje van Cawthron,,

We hebben dus best nog wat op de planning staan voor dit weekend..

Tot snel weer!!

xxx Desiree

  • 26 November 2011 - 10:44

    Oma Wind.:

    Ha die Desiree.
    Je hebt het er gelukkig goed van afgebracht.Dat had wel helemaal mis kunnen gaan
    Je hebt toch ook wel eens op mijn scooter gereden?? Geniet er maar van xxxx Opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Cable Bay

Stage in NZ

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2012

Teambuilding

26 November 2011

Quad rijden

31 Oktober 2011

Christchurch!

07 Oktober 2011

Mijn werkzaamheden

05 Oktober 2011

My 21st birthday!
Desiree

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 11364

Voorgaande reizen:

05 September 2011 - 15 Februari 2012

Stage in NZ

Landen bezocht: